Incearcati produsele REFURBISHED ! Beneficiati de reduceri considerabile pentru acestea Vedeti produse * In limita stocului disponibil

Conditii returnare produse

In calitate de cumparator,

Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile.

Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand:

-De la ziua indicata de dumneavoastra la care intrati in posesia fizica a produsului dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul;

-Cu data indicata de dumneavoastra la care intrati in posesia fizica a produsului dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, a ultimului produs.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati prin e-mail la adresa comenzionline@zass.ro  sau la sediul ZASS Romania, Localitate Ungheni Nr.40A, Judet Mures, cod 547605, Tel: 0731/606.025, inainte de expirarea perioadei de retragere, trimitand formularul de retur,descarca formular de aici .

Consecintele retragerii

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, dupa caz, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.

Vom efectua aceasta rambursare doar prin tranzactie in contul IBAN al cumparatorului,transmis in formularul completat de retragere comanda.

Nu vi se vor percepe comisioane din partea noastra ca urmare a unei astfel de rambursari.

Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.

Expediati produsele catre ZASS Romania, Localitate Ungheni Nr.40A, Judet Mures, cod 547605, Tel: 0731/606.025, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise catre noi, inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Consumatorul va trebui sa suporte costul direct al returnarii produselor. Consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza unei persoane autorizate de catre ZASS ROMANIA sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat reprezentatului Zass Romania decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11 din OUG nr. 34 / 2014. Bunurile trebuie returnate nefolosite, fara defectiuni, in ambalajul original.

Copia facturii trebuie si ea atasata.

Costurile returnarii sunt acoperite de Cumparator. ZASS ROMANIA va returna costurile de achizitie (produse + costuri de livrare) dupa caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11 din OUG nr. 34 / 2014.

Bunurile trebuie returnate la:

ZASS Romania, Localitate Ungheni Nr.40A, Judet Mures, cod 547605, Tel: 0731/606.025.

Conditii de returnare produse:

-Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului;

-Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda consumatorului;

-Produs nefunctional in primele 24 ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari.

Renuntarea la cumparare

Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre componentele achizitionate si cele detinute sau achizitionate de la alti comercianti, precum si erorile cumparatorilor in alegerea sau identificarea produselor corespunzatoare codurilor modelelor, nu fac obiectul raspunderii de catre SC ZASS ROMANIA SRL.

Dreptul de renuntare la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Procedura de retur produse presupune urmatorii pasi:

A. Transmiterea prin e-mail a formularului de retragere

1. Consumatorul trimite prin e-mail la adresa comenzionline@zass.ro  formularul completat cu toate informatiile solicitate si il semneaza;

2. La e-mail-ul transmis se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii / AWB;

3. Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datele mentionate la punctul 1. si 2. sunt corecte si complete, si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare pentru procedura de retur a produselor cumparate (vezi paragraful: „Conditii de acceptare retur produs”).

B. Retur produs

Consumatorul va face efectiv returnarea produselor prin curier rapid catre locatia de unde i-au fost livrate produsele: ZASS Romania, Localitate Ungheni Nr.40A, Judet Mures, cod 547605, Tel: 0731/606.025 doar dupa comunicarea de catre reprezentantul ZASS ROMANIA prin e-mail a detaliilor cu privire la procedura de retur produse.

C. Conditii de acceptare retur produs

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate accesoriile si consumabilele aferente (daca este cazul), fara a prezenta urme de folosire, uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau/si consumabilelor ce insotesc produsele returnate, cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, manual de utilizare, certificat de garantie, etc).

Nu se accepta retur produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobituri, zgarieturi, socuri fizice sau electrice urme de folosire,uzura, contact cu lichide si/sau interventii neautorizate.

D. Constatare si validare acceptare retur produs

1. Dupa sosirea produsului/produselor in depozit personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza formularului de retragere completat de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful „Conditii de acceptare retur produs”);

2. Rezultatele finale constatate vor fi comunicate prin e-mail cumparatorului, in maxim 5 zile lucratoare de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la costurile ce vor fi suportate decumparator in procesul de retur produs, daca este cazul, in procesul de retur produs (vezi paragraful„Costuri suportate de cumparator”);

3. Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, in a furniza, prin e-mail sau telefonic acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e).

Inlocuire produs

Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare a procedurii de retur si presupune inlocuirea produsului, vanzatorul va inlocui produsul cu unul nou al modelului specificat in comanda initiala a consumatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, consumatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, consumatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

Costuri suportate de catre cumparator:

-Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia consumatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului;

-Cost transport curier pentru optiunea consumatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur produs;

-Costuri retinute din pretul produsului la vanzare, daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca produs nou. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita aceaste cheltuieli in vederea readucerii la stadiul initial al produsului vandut sau pentru a acoperi diferenta de pret in cazul revanzarii produsului ca produs cu valoare scazuta fata de starea initiala;

Costuri suportate de catre vanzator:

Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia la receptia produsului consumatorul constata ca:

Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului;

Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda consumatorului;

Produs este nefunctional in primele 24 ore de la receptie.

Rambursarea sumelor

Rambursarea sumelor se va face dupa restituirea efectiva a produsului dar nu mai tarziu de 14 zile

de la data la care suntem informati de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art 11, OUG nr. 34 / 2014.

Continuand sa navigati pe acest website, va dati acordul pentru folosirea cookie-urilor dumneavoastra Mai multe informatii

Noi folosim cookie-uri in site-ul nostru pentru a va oferi o experienta de navigare cat mai buna memorand preferintele si vizitele repetate. Dand click pe “Accept Cookie-uri”, va dati consimtamantul pentru folosirea acestora.

Close